چگونه بازخوردِ درست، میتواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک کند؟
توانایی دریافت و ارسال بازخورد مهارت مهمی است که وقتی به طور موثر انجام شود، می تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند. با این حال ارسال و دریافت بازخورد اغلب یکی از چیزهایی است که ما بیشتر در محیط کار از آن می ترسیم. بنابراین، راهی وجود دارد که اطمینان حاصل کند که مکالمات بازخوردی سازنده و مثبت است، نه چیزی که باید اجتناب کرد.
چگونه بازخوردِ درست، میتواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک کند؟
کند ,کند؟ ,دریافت ,بازخورد ,عملکرد ,کارکنان ,عملکرد کارکنان ,کارکنان کمک ,است که ,بهبود عملکرد ,کمک کند؟ ,بهبود عملکرد کارکنان ,بازخوردِ درست، میتواند
درباره این سایت